Teruskan Memberi Sokongan Kepada Wakil Rakyat Demi Agenda Pembangunan Kawasan

LIMBANG: Rakyat di kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) Batu Danau harus terus memberikan sokongan kepada wakil rakyat yang sedia ada dalam memastikan agenda pembangunan dapat dicapai.

Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Batu Danau YB Paulus Palu Ak Gumbang berkata sokongan ini penting supaya setiap rakyat akan merasai pembangunan yang disediakan Kerajaan Sarawak.

“Majlis yang diadakan pada hari ini adalah penghargaan saya kepada penduduk Kampung Anak Bukit yang selama ini menyokong saya.

“Selain itu, kita menyaksikan bahawa di Sarawak kehadiran bukan Islam untuk sama-sama berbuka puasa adalah suatu yang tidak asing lagi dan ini menjadi salah satu cara kita memupuk perpaduan yang telah sedia terjalin,” katanya dalam ucapan ringkas di Majlis Berbuka Puasa Bersama ADUN Batu Danau YB Paulus Palu Ak Gumbang dan Penduduk Kampung Anak Bukit di Surau Setia Bakti, di sini, semalam. 

Tambahnya, majlis ini juga bertujuan untuk membolehkan beliau menyampaikan sumbangan kepada surau-surau yang ada di kawasan DUN Batu Danau di sepanjang bulan Ramadan ini. 

Pada majlis itu, Paulus telah menyampaikan sumbangan sebanyak RM5,000 masing-masing kepada Surau Setia Bakti, Surau Nurul Huda dan Surau Nurul Falah.



No comments:

Post a Comment

RM1.2 JUTA ROKOK DAN BIR DIRAMPAS

SIBU: Pelbagai jenis rokok dan bir dipercayai barangan seludup yang dianggarkan bernilai lebih 1.2 juta telah dirampas oleh sepasukan ...