Najib mahu tangguh kes lagi



BEKAS Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak hadir atas tiga pertuduhan pecah amanah dan satu pertuduhan salah guna kuasa membabitkan dana SRC International berjumlah RM42 juta di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur. - Foto Aizuddin Saad

KUALA LUMPUR: Datuk Seri Najib Razak sekali lagi cuba menangguhkan perbicaraan kes penyelewengan dana SRC International Sdn Bhd, apabila memfailkan notis usul bagi mencabar tuduhan terhadapnya.


Peguam bela Tan Sri Muhammad Shafee Abdullah yang mewakili Najib memberitahu Hakim Mahkamah Tinggi, Mohd Nazlan Mohd Ghazali, yang pihaknya sudah memfailkan notis itu hari ini.

Bagaimanapun, Peguam Negara, Tommy Thomas, berkata tindakan pihak pembelaan memfailkan notis itu pada saat akhir adalah satu usaha untuk melengahkan perbicaraan.

“Tindakan pihak pembelaan memfailkan notis itu pada saat akhir adalah satu usaha untuk melengahkan perbicaraan,” katanya.

Berita Lanjut Menyusul

No comments:

Post a Comment

RM1.2 JUTA ROKOK DAN BIR DIRAMPAS

SIBU: Pelbagai jenis rokok dan bir dipercayai barangan seludup yang dianggarkan bernilai lebih 1.2 juta telah dirampas oleh sepasukan ...