Satira : Kalaulah kerajaan itu lelaki, dan politik itu adalah seks…

(Gambar kabinet PH sebagai hiasan)

Kalaulah sebuah kerajaan itu seorang lelaki dan politik itu adalah seks – Sesungguhnya kerajaan BN dulu lagi pandai tentang seks dan tahu beri nafsu seks yang banyak kepuasan.

Kerajaan PH terlalu gopoh gelojoh dan selalu terburu-buru. Dia tak pandai nak ‘handle’ dan ‘control’ nafsu dan nafas.

Kerajaan PH ni jenis lelaki yang tak mandi masuk bilik tutup lampu bukak baju terus melompat tayang “telor” atas katil dekat pasangan. Dia takkan gunakan alat, skill dan helah lain selain “telor” yang satu-satunya dia ada. Dia takkan pujuk rayu cium dan cumbu kerana main “telor” itu saja satu-satunya kepandaian.

Bila bersama dengan pasangan, dia akan menjolok dalam-dalam dengan tujuh lapan kali henjut sampai capai klimaks nikmat perseorangan. Kemudian lekas-lekas dia pancut ke dalam supaya takde pembaziran dan takde juga kotoran yang nanti dia sendiri gelikan.

Lepas habis puas keletihan dia akan baring dalam bogel melihat “telor kenikmatan” sambil renung kipas yang tak berjalan sebab dia lupa tadi nak “on” kan. Sambil- sambil baring ambil semula nafas yang banyak dah dibuangkan, dia kemudian cepat-cepat tanya dengan muka puas pada pasangan.

“Between I dengan late husband you yang meninggal pada 9 May dulu tu tentulah I yang lagi best dan lagi power kan ?. Sebab I ni baru berapa bulan. Husband you dulu tu dah 60 tahun banyak salah yang dia buat dan dia tak tahu banyak skill so I kenalah kerjakan you tolong puaskan. You puas kan… kan… kan… kan… kan… kan…kan… kan…?”

Pasangan si perempuan pun terkebil-kebil meluat malas nak layan. Yelah tujuh lapan kali henjut dah pancut apa yang nak dipuaskan.

Begitulah kalau politik itu seks dan kerajaan PH itu seorang lelaki yang konon serba memuaskan. -Buletin TTKM-

No comments:

Post a Comment

RM1.2 JUTA ROKOK DAN BIR DIRAMPAS

SIBU: Pelbagai jenis rokok dan bir dipercayai barangan seludup yang dianggarkan bernilai lebih 1.2 juta telah dirampas oleh sepasukan ...