Mydin Petrajaya tidak akan ditutup



Dr Ameer mengagihkan kupon kepada 600 pelanggan pertama sempena jualan ulang tahun pertama Mydin Petra Jaya hari ini.
KUCHING: Pengarah Urusan Mydin Mohamed Holdings Bhd (Mydin),  Datuk Dr  Ameer Ali Mydin yakin cawangan pasar raya besar  Mydin di Petra Jaya dapat bertahan selamanya. 
B
ercakap pada pemberita di Mydin Petra Jaya hari ini, Ameer turut menafikan khabar angin bahawa cawangan pasar raya di Petra Jaya ini bakal ditutup selepas penutupan di CityOne Megamall.
"
Tidak dinafikan bahawa senario ekonomi semasa agak sukar dan banyak peniagaan ditutup. 


"Tetapi saya boleh memberi jaminan kepada anda bahawa kami tidak akan menutup cawangan kami di Petra Jaya," katanya. 

Terdahulu Ameer hadir pada Majlis Sambutan Ulang Tahun Pertama Mydin Petra Jaya sebelum mengagihkan kupon kepada 600 pelanggan pertama di pasar raya tersebut.  

Tambah Ameer, berbeza dengan Mydin CityOne, cawangan di Petra Jaya mempunyai kelebihan untuk bertahan lama kerana ia bangunannya diurus sepenuhnya oleh pihak Mydin. 

Ini membolehkan Mydin tidak terikat dengan mana -mana pihak dalam merancang strategik serta aktiviti promosi untuk menarik kedatangan pengunjung amnya pelanggan. 

Datuk Dr Ameer Ali Mydin
Ameer dalam pada itu berkata buat masa ini tidak mempunyai perancangan untuk membuka cawangan baru di Sarawak dan akan memberi tumpuan kepada dua cawangan sedia ada di Petra Jaya dan Samariang. 

Mydin kini katanya mempunyai 74 cawangan di seluruh negara dengan sebuah lagi bakal dibuka di Sandakan, Sabah pada hujung tahun ini dan dua lagi di Semenanjung Malaysia. 

Sempena ulang tahun pertama Mydin Petra Jaya, pihak pasar raya mengadakan jualan istimewa besar-besaran dengan tema #jual sampey lengis di kedua-dua cawangan bermula hari ini hingga 3 Mac ini. 

Kunjungi Mydin Petra Jaya dan Mydin Samariang sepanjang jualan istimewa empat hari ini dan dapatkan pelbagai barangan pada harga terendah selain peluang sertai pelbagai aktiviti menarik yang diadakan.-Utusan Borneo
 

No comments:

Post a Comment

RM1.2 JUTA ROKOK DAN BIR DIRAMPAS

SIBU: Pelbagai jenis rokok dan bir dipercayai barangan seludup yang dianggarkan bernilai lebih 1.2 juta telah dirampas oleh sepasukan ...